loading...

تکنولوژی های جدید

بازدید : 202
شنبه 21 اسفند 1400 زمان : 15:59

اگر به دنبال آموزش فعالسازی VoLTE در گوشی های سامسونگ هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با مراحل فعالسازی آن در اپراتور های همراه اول و ایرانسل آشنا شوید.

بازدید : 101
چهارشنبه 24 آذر 1400 زمان : 14:16

لاجیتک را می‌ توان یکی از پیشروترین و معروف‌ ترین برندها در زمینه تجهیزات جانبی رایانه ای نامید. بهترین کیبورد ها و صفحه کلید های گیمینگ و مخصوص بازی لاجیتک به عنوان پرفروش‌ ترین محصولات این برند نیز شناخته می‌ شوند. این کمپانی علاوه بر صفحه کلید ، انواع موس ، هدست و لوازم جانبی دیگر را تولید و روانه بازار می‌ کند. برند لاجیتک توانسته است به خوبی نیاز کاربران را در بخش‌ های مختلف شناسایی و برطرف کند. در بین تمامی محصولات لاجیتک کیبورد های این شرکت از معروفیت خاصی برخوردار هستند. صفحه کلید های گیمینگ لاجیتک به عنوان یکی از پرفروش‌ ترین محصولات و کارآمدترین آن‌ ها در دنیای بازی‌ های رایانه‌ای شناخته می‌ شوند. در این مقاله ما قصد داریم 5 مورد از بهترین کیبورد های گیمینگ و مخصوص بازی لاجیتک را به شما معرفی کنیم.

بازدید : 85
پنجشنبه 11 آذر 1400 زمان : 14:00

TP-Link در سال 1996 با تولید کارت شبکه در چین آغاز به کار کرد؛ اما این شرکت فقط به تولید کارت شبکه اکتفا نکرد و به‌مرور مودم، روتر، اکسس پوینت، پاورلاین و پرینت سرور، دوربین تحت شبکه و … را به لیست محصولات خود افزود. با گذشت 21 سال از تأسیس، TP-Link توانست با تکیه بر دپارتمان تحقیق و توسعه قدرتمند و تولید محصولات با کیفیت، تولیداتش را در بیش از 100 کشور جهان عرضه کند و موفق به کسب جایزه برای تعداد زیادی از محصولاتش شود.

بازدید : 84
دوشنبه 8 آذر 1400 زمان : 9:09

بيشتر تلفن هاي هوشمند با سيستم عامل هاي مختلف از قبيل اندرويد و ويندوز فون از شارژر‌هاي استاندارد ميكرو يو.اس.بي استفاده ميكنند، فرقي نمي كند دستگاه هوشمند شما ساخت كدام شركت است، اتحاديه اروپا چند سالي است كه برند ها را موظف به رعايت اين استاندارد كرده است، استفاده از شارژر ها با سوكت "micro USB" و حتي اپل براي اجراي اين دستورالعمل، آداپتور مخصوصي را ارائه كرده كه كانكتور مخصوص اپل را به ميكرويو.اس.بي تبديل ميكند. امري كه مي تواند در نهايت به آسايش كاربرها براي شارژر سريع تلفن خود كمك كند، اما در حقيقت اين گونه نيست.

بازدید : 102
يکشنبه 7 آذر 1400 زمان : 9:30

در این روزها که قدرت خرید مردم به دلیل شرایط اقتصادی مانند گذشته نیست، رویکردها نیز در جهت خرید بهترین گوشی مخصوص بازی تغییر کرده است. با وجود رشد صنعت بازی و مخصوصا بازی‌های رایانه‌ای ، اکثر ایرانی‌ها کنسول بازی را رها کرده‌اند و طبقه متوسط برای بازی و سرگرمی خود گوشی‌های گیمینگ را انتخاب می‌کنند.

بازدید : 217
پنجشنبه 4 آذر 1400 زمان : 9:30

خانواده گوشی‌های Galaxy S کمپانی سامسونگ همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین خانواده‌های گوشی‌های هوشمند شناخته شده بودند و دلایل این امر طراحی ساده و شکیل، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، قدرت بالا و امکانات بسیار آن‌ها بوده است. در نگاه اول، Galaxy S III نیز با داشتن طراحی خوب و ساده و صفحه نمایش بزرگ، از این قاعده پشتیبانی می‌کند ولی آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی Galaxy S II باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، نقد و بررسی کامل این محصول را بخوانید.

بازدید : 82
شنبه 29 آبان 1400 زمان : 10:03

هواوی در سال‌های اخیر سعی کرده تنوع محصولات مصرفی خود را بالا برده و از قالب یک تولید کننده گوشی صرف خارج شود. برای دستیابی به این هدف، یکی از حوزه‌هایی باید توجه ویژه‌ای به آن می‌شد، حوزه لپ تاپ و رایانه‌های شخصی است. این شرکت سال گذشته با عرضه لپ تاپ MateBook D 15 توانست گام بزرگی در این زمینه برداشته و محصولی در خور توجه را با قیمتی معقول روانه بازار کند. حال، بعد از گذشته یکسال، شاهد عرضه نسل جدید این نوت بوک هستیم و در ادامه قصد داریم تا به بررسی تخصصی آن بپردازیم.

بازدید : 104
دوشنبه 24 آبان 1400 زمان : 10:07

سری J گوشی موبایل‌های کمپانی همچون سری A و گلکسی S از احترام و اعتبار مشابهی نزد طرفداران سامسونگ برخوردارند. اما سری J در ارتقای سطح گوشی‌های خود کاملا آهسته حرکت می‌کند. در حالی که پرچم‌داران این کمپانی در صدر اخبار مربوط به محصولات این کمپانی بودند. گوشی سامسونگ گلکسی J7 2016 برای اولین بار در برخی بازارهای کشورهای آسیایی معرفی شده است.

بازدید : 82
چهارشنبه 28 مهر 1400 زمان : 9:45

در این مطلب به بررسی حافظه اس اس دیPro Adata XPG SX8200 خواهیم پرداخت که در حال حاضر یکی از SSDهای خوب بازار برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا است. با بررسیPro XPG SX8200 همراه ما باشید.

بازدید : 160
دوشنبه 29 آبان 1402 زمان : 18:08

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای گوشی شیائومی شما هم اتفاق افتاده باشد، خالی شدن زودهنگام باتری است. Xiaomi اخیراً بزرگ‌ترین تولیدکننده شیائومی در جهان شد. کمپانی شیائومی با خلق تلفن‌های همراه باکیفیت طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده است. اما در خصوص گوشی‌های شیائومی چالش‌هایی زیادی درباره باتری آنها وجود دارد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 3388
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی