loading...

تکنولوژی های جدید

در این روزها که قدرت خرید مردم به دلیل شرایط اقتصادی مانند گذشته نیست، رویکردها نیز در جهت خرید بهترین گوشی مخصوص بازی تغییر کرده است. با وجود رشد صنعت بازی و م

بازدید : 102
يکشنبه 7 آذر 1400 زمان : 9:30

در این روزها که قدرت خرید مردم به دلیل شرایط اقتصادی مانند گذشته نیست، رویکردها نیز در جهت خرید بهترین گوشی مخصوص بازی تغییر کرده است. با وجود رشد صنعت بازی و مخصوصا بازی‌های رایانه‌ای ، اکثر ایرانی‌ها کنسول بازی را رها کرده‌اند و طبقه متوسط برای بازی و سرگرمی خود گوشی‌های گیمینگ را انتخاب می‌کنند.

بعد از جستجوی بین برندهای مختلف، لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه برای بازی (گیمینگ) در سال 2020 را که می‌توانید بازی‌های گرافیکی همچون pubg و فورتنایت را با بهترین تنظیمات روی آن‌ها اجرا کنید، تهیه کرده‌ایم و در این مطلب با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید تا در مورد این برندها و یک خرید هوشمندانه بیشتر بدانید.

بهترین گوشی مخصوص بازی از اپل آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max)

بهترین گوشی مخصوص بازی از اپل آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max)

آخرین پرچمدار اپل مدل iPhone 11 Pro Max است که در مقایسه با آیفون XS Max تفاوت کمی دارد. ارائه صفحه نمایش با پنل Super Retina، شارژ سریع‌تر و بی‌سیم، تراشه قدرتمند A13 برای بارگذاری بازی‌های واقعیت مجازی و انجام کارهای سنگین از ویژگی‌های این محصول جدید است. این مدل فقط مخصوص بازی نیست بلکه در لیست بهترین گوشی‌های اپل در سال 2020 نیز قرار دارد. با توجه به اینکه این گوشی باتری خوبی دارد، برای بازی کردن به مدت طولانی هم بسیار مناسب است.

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی اس 20 (Galaxy S20)

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی اس 20 (Galaxy S20)

فناوری جدید Dynamic AMOLED 2X و تراکم پیکسلی 525 پیکسل در اینچ مهمترین تغییرات Galaxy S20 در مقایسه با پرچمدارهای قبلی سامسونگ است. تراشه 7 نانومتری این محصول به همراه حافظه رم 8 گیگابایتی، قابلیت‌های عملکردی متنوعی برای آن به ارمغان آورده است.

درگاه USB Type-C امکان شارژ بی‌سیم با سرعت بالا و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD را فراهم می‌کند و این مورد هم یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته پرچمدار سامسونگ است.

بررسی تخصصی لپ تاپ MateBook D 15

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2

گوشی ایسوس راگ فون 2 یک بهبود نسبتاً چشمگیر در گوشی های گیمینگ را نشان می‌دهد، چرا که اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس است. بهبود تراشه، باعث افزایش سرعت CPU و GPU در ساعت می‌شود و این بدین معناست که دست کم در تئوری، این گوشی باید عملکرد نسبتا بهتری نسبت به گوشی های گیمینگ مجهز به اسنپدراگون 855 داشته باشد.

جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس با 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظهف UFS 3.0 و یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر در ساعت معرفی شد. افزون بر این، راگ فون 2 به عنوان یکی از معدود گوشی‌ های گیمینگ شناخته می‌شود که صفحه نمایشی اولد با نرخ به روز رسانی 120 هرتز دارد. راگ فون 2 همچنین دکمه‌های AirTrigger بهتری نسبت به قبل دارد و با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربینی با زاویه دید گسترده در عقب و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در جلو و مجموعه‌ای از لوازم جانبی عرضه می‌شود. گوشی گیمینگ راگ فون 2 در حال حاضر فقط در چین در دسترس قرار دارد.

وان پلاس 7 پرو

بهترین گوشی مخصوص بازی

وان پلاس 7 پرو شاید یک گوشی مختص گیمینگ نباشد اما مجموعه ویژگی‌هایی دارد که آن را به دستگاهی مناسب برای انجام بازی‌های ویدئویی تبدیل می‌کند. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر امولد 6.67 اینچی اشاره کرد که وضوح تصویر +QHD شفاف و نرخ رفرش 90 هرتزی دارد. اگرچه نرخ رفرش آن به اندازه گوشی راگ فون 2 یا گوشی‌های سری ریزر عالی نیست اما نسبت به بسیاری از گوشی‌های این لیست، بهتر می‌باشد.

علاوه بر این، شما می‌توانید از نرخ فریم نسبتا بالاتر در بازی‌ها لذت ببرید که از نرخ به روز رسانی بالاتر از 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 7 پرو به پردازنده اسنپدراگون 855،6 یا 12 گیگابایت رم به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. دوربین سه گانه اصلی این گوشی شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی و دوربینی با زاویه دید گسترده 16 مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی در جلو آن‌ها را همراهی می‌کند و با خرید آن در واقع یک گوشی عالی و همه کاره دریافت می‌کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس3 (Galaxy S3)

بلک شارک 2

بهترین گوشی مخصوص بازی

شیائومی در سال‌های اخیر به تولید گوشی‌ های گیمینگ توجه و علاقه نشان داد و در سال 2017 بر روی ساخت بلک شارک سرمایه‌گذاری کرد. بلک شارک 2 جدیدترین دستگاه موجود در سطح جهان است و یک پردازنده اسنپدراگون 855، 6 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت تا 256 گیگابایت حافظه داخلی ثابت را در خود جای می‌دهد. بنابراین با توجه به مشخصاتش، تقریباً باید هر بازی که در آن قابل اجرا است را به راحتی کنترل کند.

این گوشی گیمینگ همچنین صفحه نمایش امولد 6.39 اینچی بدون ناچ و با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 27 وات و سنجش لمسی 240 هرتز برای تشخیص سریعتر لمس را داراست. دیگر اینکه بلک شارک 2 نرخ رفرش معمول 60 هرتز را ارائه می‌دهد بنابراین انتظار نرخ فریم سریع‌تر را نداشته باشید. از مشخصات بارز دیگر می‌توان به تعبیه دوربین عقب تله فوتو 48 و 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. این شرکت به تازگی عرضه بلک شارک 2 پرو با یک پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس را فاش کرد اما هنوز از موجود بودن این دستگاه در خارج از چین خبری نیست.

سری گلکسی اس 10

بهترین گوشی مخصوص بازی

پرچمدارانی که اوایل سال 2019 توسط سامسونگ رونمایی شدند نیز به عنوان گوشی های گیمینگ شناخته نمی‌شوند اما این شرکت در گوشی‌های سری اس 10 ویژگی‌های مربوط به گیمینگ را ارائه می‌دهد. هر سه مدل گلکسی اس 10، گزینه‌های گیم لانچر و گیم تولز را ارائه داده و به شما این امکان را می‌دهد عملکرد بازی‌های فردی را تغییر دهید. مجموعه گیم تولز نیز به شما این اجازه را می‌دهد که به راحتی وضوح تصویر را تنظیم کنید، عکس بگیرید، ویدئو ضبط کنید و … .

در مورد ویژگی‌های سخت افزاری نیز سری اس 10 سامسونگ به پردازنده‌های پرچمدار اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 855 مجهز هستند. اس 10 ای ارزان‌ترین قیمت را در این خانواده دارد و با رم 6 گیگابایت، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های عقب دوتایی و صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس عرضه می‌شود. اس 10 پلاس برترین مدل این سری بوده و شما می‌توانید با خرید آن از 8 یا 12 گیگابایت رم، حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 6.4 اینچی کیو اچ دی پلاس بهره ببرید.

ریزر فون 2

بهترین گوشی مخصوص بازی

پس از عرضه برخی از بهترین گوشی‌ های گیمینگ مانند N-gage نوکیا و سونی اکسپریا پلی در سال‌های گذشته، ریزر فون اصلی مفهوم گوشی گیمینگ را دوباره زنده کرد. ریزر فون 2 تفاوت چندانی با دستگاه اصلی ندارد و صفحه نمایش 5.7 اینچی با پنل ال سی دی 120 هرتز و وضوح تصویر QHD و نوارهای قابل تنظیم RGB نسخه اصلی را همچنان حفظ می‌کند. در کنار این‌ها ریزر فون 2 به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز بوده و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم را در اختیار شما قرار می‌دهد. باتری 4000 میلی آمپری، دو دوربین عقب تله فوتوی 12 و 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ترکیبی بسیار خوب از ویژگی‌های این گوشی را نشان می‌دهد. ریزر فون 2 همچنین از شارژ بی سیم، استانداراد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67، اسپیکرهایی در جلو و نرم افزار Game Booster برای اعمال تغییراتی در عملکرد بهره می‌برد.

امیدواریم که از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. لطفا نظرات خودتان را با ما درمیان بگذارید.

برای مطالعه مقالات بیشتر درباره فناوری های روز دنیا اینجا کلیک کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 3382
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی